پای پیاده



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


*zendegi*

اگراززیستن آسوده بودیم هرگز به هنگام تولد نمیگریستیم

پنجره بسته دلم شکسته

دلی که تنها دل به تو بسته

با یاد عشقت همیشه مسته

اما تو رفتی.........

به من میگفتی هر جا که باشی

نمیشه روزی ازم جدا شی

اما چه آسون دل کندی از من

دروغ میگفتی

خدانگهدار...

با پای خستم چتر شکستم

توی خیابون نم نم بارون

پای پیاده آخ که چه ساده

عشق و میخواستم

هنوز میشینم تو رو ببینم

تو اون خیابون زیر بارون

چه خوش خیالم که بر میگردی

باور ندارم...

صدای نازت توی خیالم

دستای گرمت تو دست سردم

ستایشم کن حتی تو خوابم

هنوز چشم به راهم

اگه تو حتی خاطره باشی

بازم قشنگه مال من باشی

هر جا که رفتی هر جا که باشی

خدانگهدار...

با پای خستم چتر شکستم

توی خیابون نم نم بارون

پای پیاده آخ که چه ساده

عشق و میخواستم

هنوز میشینم تو رو ببینم

تو اون خیابون زیر بارون

چه خوش خیالم که بر میگردی

باور ندارم...



نظرات شما عزیزان:

realy was lover ali
ساعت7:39---5 آبان 1391
slm.khyli azsh khosham umd.mitunm bzarmsh to eblogm??????

sahen
ساعت12:34---4 آبان 1391
سلام مهرسان جان
جمله خوبی بود که اول وبلاگت تو بکگراندت زدی
اگر از زیستن آسوده بودیم هرگز به هنگاه تولد نمینگریستیم


داداش کوچیکه
ساعت0:53---3 آبان 1391
آخی
سلام داداش گلم
عاشق مطالبت شدم
بی نهایت زیباست
همیشه موفق باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,ساعتتوسط مهرسان | |